PROFESJONALNA
OBSŁUGA KLIENTA



Klienci w dzisiejszych czasach mają swobodny i szybki dostęp do informacji, opinii i doświadczeń innych konsumentów, co przedsiębiorcom znacznie podnosi poprzeczkę. Nie bez przyczyny customer experience staje się kluczowym wskaźnikiem sukcesu. Właśnie satysfakcja Klienta budowana w relacji z pracownikiem działu obsługi klienta stanowi o sukcesie nie jednej firmy. Większość firm dzisiaj wskazuje, że ich kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej staje się jakość obsługi klienta, a nasi Klienci dzięki doświadczeniu spersonalizowanej obsługi stają się lojalnymi Klientami. Dlatego właśnie szkoleniom z obszaru Obsługi Klienta w Gi Group przyświeca główna zasada Klient w centrum uwagi.


OBSŁUGA KLIENTA DLA PRACOWNIKÓW
TZW. FRONT DESK

bankowość, ubezpieczenia, opieka medyczna, telecom, FMCG, HoReCa


OBSŁUGA KLIENTA DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW WINDYKACJI I REKLAMACJI

bankowość, ubezpieczenia, opieka medyczna, telecom, FMCG, HoReCa


OBSŁUGA KLIENTA DLA PRACOWNIKÓW
CALL CENTER

bankowość, ubezpieczenia, opieka medyczna, telecom, FMCG, HoReCa


Metodyka warsztatów:

Stawiamy na aktywne formy prowadzenia warsztatów, dlatego też 80% czasu trwania warsztatu stanowią scenki, ćwiczenia i inne formy aktywizujące uczestników, a tylko 20% to teoria, potwierdzająca i porządkująca to czego uczestnicy doświadczyli podczas ćwiczeń.

  • Kwestionariusze diagnozujące
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Moderacje, warsztaty World Cafe
  • Studium przypadku
TACK & TMI
Crown Point
ul. Prosta 70, Warszawa
tel: + 48 22 395 68 60/61
training@gigroup.com